понедељак, 12. октобар 2015.

Jagnjetina na Tasosu




Pošto često boravimo na ostrvu Thassos, a jedna od čuvenih taverni gde se konzumira dobra jagnjetina jeste i ova dole u nastavku priče, ja ću Vam prikazati šta se još može lepo doživeti u toj taverni.

Ovo je letak koji se deli svuda po ostrvu. Mi uvek boravimo u Potosu i letak sam donela upravo odande. Pa evo da vidite i šta sve tamo lepo ima i šta se sve tamo nudi: 







Tačna lokacija i gde se taverna nalazi - u planinskom selu Teologos - 
kolima iz Potosa očas posla


Vizit-karta taverne

FB STRANA:


TAVERNA IATROU - KLEONIKI



Theologos

Obično se na jagnjetinu ide uveče ili pak za ručak. Mi volimo da boravimo u ovom selu rano ujutru, pa evo kakve lepote on tada nudi:


Pogled upravo sa otvorene terase ove taverne i ujutru ste uglavnom sami u njoj










E mi tu upravo volimo da pijemo dobru nes-kafu


i gratis uvek dobijete od gazda Koste nešto tipa ovih slanih kolačića ili
nečeg slatkog uveče


i u tom selu gore kod muzeja skoro imate u ovakvim kanticama jaako dobar med 
ili pak maslinovo ulje ... 




Thassos,

***


Mesto gde smo probali jagnjetinu bila je Skala Panagia






Evo kako izgleda porcija jagnjetine kod njih


I obavezno pre ručka dobijete vlažne maramice koje izgledaju ovako ;))










;)) i nešto za uspomenu




Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu