уторак, 20. август 2019.

Sve moje uspomene sa izleta Subotica i Palić






Program putovanja glasio je:

Polazak iz Beograda bio je u 8,oo h sa parkinga iza hotela Hayat, a sastanak putnika u 7,45 h. Vožnja  preko Novog Sada do Subotice. 
Tačno u 10,42 h smo stigli u Suboticu. 

Bio je organizovan i odlazak u obilazak grada uz pratnju vodiča (Franjevačka crkva, Gradski muzej, Sinagoga, Gimnazija, Katedrala, Gradska kuća, Spomenik Caru Jovanu Nenadu, Gradska biblioteka, Narodno Pozorište, "Rajhl" palata, Srpska pravoslavna crkva).

Ja ovoga puta Suboticu i Gradsku kuću nisam detaljno obilazila, jer sam to radila već nekoliko puta do sada. sada sam se družila sa kumom, koju sam u Subotici u Gradskoj kući i venčala, pre 2o-ak godina. 

Kako ej izgledalo moje viđenje prelepe Subotice, možete pogledati OVDE



Najpre u 11,oo h bio je organizovan obilazak Gradske kuće i to se fakultativno doplaćivalo još 200,oo dinara po osobi.

Dole desno na slici: Gradska kuća, centar i simbol Subotice, podignuta je 1912. godine. Delo je znamenitih arhitekata Komora i Jakaba.


Najlepši ugaoni erker u ulici Korzo u Subotici
Palata Maja Vojnića - detalj sa fasade; Skulptura kopljonoše u punoj plastici, sa štitom na kojem je grb porodice Vojnić i jednom podignutom rukom u kojoj je držao koplje je glavni akcenat na erkeru;


Ulaz u baštu kafea Priča - nedavno obnovljena fasada




Prva jutarnja kafa i limunada u čuvenom kafiću "Priča" u Subotici, 
Korzo 9/2, Subotica;

Bašta kafića "Priča"

Radnja "SPIN" DOO
Korzo br. 9, Subotica
Bogami iznenadilo me je šta se sve lepo u ovoj radnji od suvenira može pronaći.
Suvenirnica je bila jedna od retkih koja je radila čak i u nedelju.



Plava fontana





Slobodno vreme u Subotici bilo je do 14,45 h. Nastavak putovanja do Palićkog jezera. Na jezeru se moglo obići:  Vodotoranj, Veliki park,  Velika terasa, Muzički paviljon, Spomen česma, Ženski štrand, Statuu Lajoša Vermeša, ZOO vrt. 



*** LA BIBA ICE CREAM ***



   




Slobodno vreme bilo je do 18,oo h. Polazak za Beograd. Dolazak na mesto polaska u večernjim časovima.


Ovo je  LINK ka aranžmanu.


Moja odlična Galerija fotografija Subotice nalazi se na sajtu Putovanja.info na sledećem LINKU

nedelja, 18.o8.2o19. godine

u Beogradu
agencija LAVLI travel


vodič: Anna Olajoš

Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu