четвртак, 23. јун 2016.

Igraonice za decu u Potosu




Ovo je omiljena tema mnogih roditelja koji će sa svojom malenom dečicom letovati u Potosu. Zato sam i odlučila leta 2o15. godine da islikam sve ove igraonice gde se deca mogu slobodno i lepo igrati.

Na glavnoj magistrali u Potosu postoji luna-park. Osim toga navešću i nekoliko mesta koja sam ja zapazila.


1) Dvorište hotela "ALEXANDRA BEACH"

U dvorištu ovog hotela iza velikog bazena, od pre neku godinu postoji i ova malena kapela koja je posvećena takođe Svetom Arhangelu Mihailu. Mislim da se ona koristi ukoliko niste u mogućnosti da odete do samog manastira.

Odmah iza nje nalazi se i ovaj lep i ograđen parkić za Vašu dečicu.





2) Dvorište vile VENETIA

Novije vile u Potosu u svom dvorištu pak i prave namenski igraonice za decu. Jedna od takvih vila je i čuvena i veoma tražena nova vila VENEZIA, koja je skoro uvek rasprodata. 
Te 2o15. godine radila ju je agencija Barcino. 

Evo vidite i tačnu lokaciju te vile na slici --- u pozadini se nalazi crkva u Potosu.


 3) Dvorište hotela POTOS
I treća igraonica koju sam ja primetila, pošto 3 godine poslednje letujem u vili Irini, a koja deli dvorište i sa hotelom Potos, a to je igraonica u dvorištu hotela Potos.






na Tasosu,
septembra 2o15. godine





Нема коментара:

Постави коментар

Kao na dlanu